نرم افزار اتوماسیون اداری پویان

نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب و سیستم کنترل فرآیند های کسب و کار

  • نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب


    نرم افزار اتوماسیون اداری پویان یک نرم افزار جامع اتوماسیون اداری تحت وب با هدف حذف کاغذ از جریان کار می باشد. در این نرم افزار یک سامانه مدیریت فرم و فرمساز تحت وب وجود دارد که تقریبا پایه تمامی فرآیند های نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب پویان است. توسط سامانه مدیریت فرم وفرم ساز تحت وب نرم افزار اتوماسیون اداری پویان شما می توانید تمامی فرم هایی که در محل کار استفاده می کنید را به صورت الکترونیکی طراحی کنید. ابزار هایی که در این سامانه تعبیه شده است شما را قادر می سازد هر نوع سندی را در هر نوع سایزی شامل A4 ، A5 و ... طراحی و از آن در سیستم گردش الکترونیکی مکاتبات استفاده کنید. سایر زیر سیستم های نرم افزار اتوماسیون اداری پویان شامل یر سیستم گردش مکاتبات ، زیر سیستم کنترل فرآیند های کسب و کار ، زیر سیستم دبیرخانه ، بایگانی و آرشیو اسناد ، زیر سیستم مدیریت فکس و ایمیل ، زیر سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان ، زیر سیستم مدیریت پایگاه داده ، زیر سیستم مدیریت فرم و فرم ساز و چند زیر سیستم دیگر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب پویان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

     

    1 ماه گارانتی بازگشت وجه 1 سال خدمات پشتیبانی رایگان

  • قابلیت استفاده چند شرکت به صورت همزمان از یک نسخه


    نرم افزار اتوماسیون اداری پویان بر پایه ساختار شرکت های هلدینگ طراحی و پیاده سازی شده است و چندین شرکت می توانند به صورت همزمان از یک نسخه از نرم افزار استفاده کنند به صورتی که کلیه اطلاعات ، مکاتبات ، اسناد و مدارک هر شرکت به صورت کاملا اختصاصی نگهداری می شود و شرکت ها بر اساس سطوح دسترسی تعریف شده می توانند با یکدیگر مکاتبه داشته باشند.



     

    ارائه خدمات پشتیبانی 24 ساعته


    نرم افزار اتوماسیون اداری پویان به گونه ای طراحی شده است که در صورت برقرار بودن شبکه ارتباطی میان شرکت و سرور مستقر در محل مشتری بدون نیاز به حضور در محل مشتری می توان به صورت 24 ساعته خدمات پشتیبانی را ارائه کرد. ارائه خدمات پشتیبانی برای سال اول رایگان بوده و برای سال های آتی بر اساس نسخه خریداری شده و در صورت تمایل مشتری قابل تمدید می باشند.

    امکان اعمال تغییرات مورد نیاز و شخصی سازی


    در صورت نیاز مشتری به اعمال تغییرات در نرم افزار اتوماسیون اداری پویان و شخصی سازی نرم افزار جهت سازگاری هر چه بیشتر با فرآیند های سازمانی مشتری این امکان پس از نیاز سنجی کارشناسان ما قابل ارائه می باشد. هزینه این خدمات بر اساس میزان تغییرات مورد نیاز و پس از بررسی های لازم ارائه می شود.


     

    12 ماه گارانتی و 1 ماه ضمانت بازگشت وجه


    نرم افزار اتوماسیون اداری پویان دارای 12 ماه گارانتی می باشد که در این مدت کلیه مشکلات ناشی از عملکرد نرم افزار به صورت رایگان رفع می شوند. همچنین در صورتی که پس از 1 ماه استفاده از نرم افزار به هر دلیلی مشتری از عملکرد نرم افزار رضایت کامل را نداشت کلیه وجوه پرداخت شده عینا عودت داده می شود.



     

    سیستم یکپارچه با نرم افزار پورتال سازمانی پویان


    نرم افزار اتوماسیون اداری پویان به گونه ای طراحی شده است که می تواند با نرم افزار مدیریت پورتال سازمانی پویان به صورت یکپارچه عمل کند. بدین شکل که کاربر می تواند برخی از فرم های مورد نیاز را جهت ارسال از طریق اینترنت بر روی پورتال قرار دهد و اطلاعات پی از ارسال از طریق اینترنت به صورت خودکار به کارتابل مسئول مربوطه منتقل می شوند. برخی از کاربرد های این روش پیاده سازی فرم هایی مانند فرم استخدام ، ثبت شکایات مشتریان ، درخواست نمایندگی ، فرم ثبت سفارش محصول و ... و قرار دادن آن ها بر روی پورتال اینترنتی شرکت می باشد.


     

    حجم بهینه شده نرم افزار در استفاده از پهنای باند


    نرم افزار اتوماسیون اداری پویان در استفاده از حجم کم داده ها و پهنای باند کاملا بهینه سازی شده است بدین شکل که با حذف برخی از ویژگی ها مانند وابستگی به مجموعه نرم افزار های Office و پیاده سازی تمامی ابزار های مورد نیاز به صورت تحت وب و همچنین امکان فیلترینگ حداکثر حجم مجاز فایل قابل ارسال توسط کاربران توانسته است حجم داده ها ، حجم فایل های پشتیبان و پهنای باند مورد نیاز را تا حد زیادی کاهش دهد. بدین ترتیب با در اختیاز داشتن یک سرور متوسط نیز هیچ مشکل و افت سرعتی در استفاده جندین کاربر به صورت همزمان از نرم افزار مشاهده نمی شود. 


     

    امکان اتصال به سایر نرم افزار ها از طریق چاپگر مجازی


    نرم افزار اتوماسیون اداری پویان دارای یک زیر سیستم به نام چاپگر مجازی است که به کاربر این امکان را می دهد از تمامی نرم افزار هایی که قابلیت چاپ اسناد را دارند خروجی چاپ آن ها را به صورت مستقیم (در قالب فایل Image) به نرم افزار اتوماسیون اداری ارسال کند. این نوع اسناد نیز مانند بقیه امکان گردش الکترونیکی مکاتبات ، پاراف نویسی ، چاپ ، پیوست ، کپی ، رونوشت ، امضاء دیجیتال و ... را خواهند داشت.

    امکان گردش الکترونیکی ایمیل های سازمانی


    نرم افزار اتوماسیون اداری پویان دارای یک میل کلابنت داخلی است که می تواند با اتصال به ایمیل سرور شما با استفاده از پروتکل های POP3 و IMAP ایمیل های دریافتی شما را به صورت خودکار به نرم افزار اتوماسیون اداری منتقل کند. این ایمیل ها می توانند پس از بازبینی توسط کاربر در صورت تمایل به صورت یک سند الکترونیکی در دبیرخانه ثبت وارده شوند و سپس مانند بقیه اسناد در نرم افزار اتوماسیون اداری به گرش دربیایند.

     

تمامی حقوق این وب سایت متعلق است به شرکت داده پردازی پویان ابتکار شرق
طراحی پورتال و توسعه توسط نرم افزار مدیریت پورتال پویان